aidantaustaa -

hårt liv

haha, ja nog känner man att man lever dagar som dessa;)
Igår jobbade ja från 08-22 i sträck..
sov högst 1h igår...

Ja thomas och jag fick sova på soffan......
NÅN liten skit hund hade hoppat upp i sängen och pissat en sjö.....
SERIÖST! pucko hund....
Som tur är hade thomas en reserv madrass nere i källaren så vi får sova i vår säng i natt!
Men den är inte lika skön som förut:(( åååh...

Jaja, idag har jag varit me JG och fixat iordning för expo mässan som är i helgen.

Så jag kommer jobba 8-17, sen 21-04 i helgen.

Och så klart har jag fått feber o skit idag!
Legat hela dan undertäcket.. Mhmm sånt är livet!
Har iaf världens bästa pojkvän som gjorde köttsoppa åt mig:) hehe

NÄ Nu ska jag gå o sova.
Thomas är ute me hundarna:)
LYYX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0