aidantaustaa -

jappjapp

Idag har jag hunnit me hur mkt som helst!!
Började dagen me hundmys i sängen;)

Sen for vi till öjebyn för återbesök me Lia.
Dock helt i onödan.... ögonspecielisten kollade på ögonen o sa att allt är i sin ording, snackade lite.
Han gick o pratade me veterinären som vi hade sist och förklarade allt för henne.
Lias ögon har tydligen alltid sett ut så där.
Fan va less, kunde han inte kollat på dom sist så hade man fått klart för sig direkt.
Nä då har man oroat sig för att hon kanske tappar synen osvosv..
Jaja vi slapp iaf betala besöket men besninen kostar ju som bara den!
Och timmarna thomas va tvungen o ta ledigt...


Sen när vi kom hem var de bara o packa hundarnas grejjer.
Syster o Tobbe är hundvakt i helgen, o då passar dom på o ta me dom till tobbes stuga!
SUPER :)
men ja håller redan på att dö av saknad... urs så tomt de är utan dom:O
Tur att de bara är för en helg<3

Vi ska ju till Lycksele imorgon! WOOPWOOP^^
Ska bli så kul!

Och så är hela lägenheten städad!!!!!!!!!
SÅ SKÖNT!

Och så är jag världens bästa flickvän som lagade laxsoppa till middag.
Oså har jag hunnit färga mitt hår!
efter filmen ska vi röra oss mot coop, ska försöka hinna baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0