aidantaustaa -

Kändes grymt att dra upp plura imorse.... haha han ville bara sova vidare^^
Lia var jätte på o gå ut, men då är hon dålig i magen också...



De va as svårt o få dom o sitta still... dock va Lia trötter^^

Mötte Dix o Bellow när vi var på morgon prommisen!
Dixie börjar acceptera Plura mer och mer nu:D

Thomas hämtade upp mig igår, hem o hämta doggsen o sen vidare till hans päron för middag!
Efter de tog jag o hundarna bussen hem:P
Pluras första bussresa, haha gick väl bra förutom att han var lite grinig!

Hoff jag skulle ju plugga.... ja eller hur...^^
Gick inte så bra... BLÄ
Drog ut slingor på bella ist!

Nä nu måste jag fan äta något innan jag ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0