aidantaustaa -

vårväder

Haft en ännu jätte skön helg!

Ifredags jobbade jag till ett, men ändå hann ja inte städa o fixa klar allt.
Vi bjöd över Sophia & Peder på middag:)
De blev wook me nudlar!
Sen blev de real stel o lite grönsaker me dipp.
Filmen va OK, lite för mkt familjedrama.. hade förväntat mig mer action.
Men de va en jätte trevlig kväll!!!!

Igår tog vi de bara lugnt, lite promenader, stan, mat o film.
Mästerkatten i stövlar, den va inte heller så bra som jag förväntat mig:(
men helt okej..

Idag väckte plura oss 8, jag gick ut me han sen tillbaks i sängen, kikade lite nya big bang avsnitt!
Sen packade vi in hundarna i bilen o stack till stan..
Traskade runt på isen, en perfekt morgon promenad!
SÅ underbart väder, -10 o världens sol!!!
Men för thomas räkte de inte;) han tog en till när vi kom hem!
Så ja städade o tog de lite chill..

Fick världens huvud värk så la oss o sängen, somnade o sov i 2h... :/
Tog på oss arbets kläderna o drog till östermalm för o jobba lite.
Jag satt o pusslade me mosaik..
Men kul vare:D gillar o pyssla;)



Sen lagade faktiskt jag maten!
Bacon inlindad kyckling och pottigratäng me grönpeppar sås!
MUMMAAA.

Nu sitter thomas o klor en film på 5an som jag sett miljontals grr..
Ska ut me doggsen nu sen hopp in i duschen!
Hoppas ni också haft en bra helg:)

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0