aidantaustaa -

sol

Såååå underbart o se lite sooool!!
Dock trist att man sitter på jobbet o kollar ut genom fönstret...
I helgen har vi fått upp min byrå!
jippiiiie,, ser mkt bättre ut i sovrummet nu, ska bara rensa o vika in lite kläder :)
Städa bort lite onödiga pryylar o sånt.
så de blir stilrent o schnyyyggt.

Jag sitter o drömmer mig bort till varmare bräddgrader.
Vill utomlands nu NU NU NU!
Vi har börjat planera lite, men ekonomin sätter lite stopp!

Jag jobbar heltid nu men vet ju inte hur länge så jag måste lägga undan lite av lönerna ja får ifall jag sen blir utan jobb!
Kollar varje dag efter iaf sommarjobb.. Funderar på att höra med min moster om de behövs nå i byyn till sommarn.
Men då blir ja 36mil från thomas hela sommarn:/ de suger ju..
Dock är de viktigt me peengar om ja ska börja plugga till hösten!

ojoj mkt funderingar!
Ikväll ska jag fota, om joppi inte ställer upp får ja väl sj ställa mig bakom kameran.
Har massa ideer som bara måste komma till liv!!!!!

Nä jobba sig lite va... byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0