aidantaustaa -

raaaur

Har varit o hälsat på min pappa på sunderbysjukhus.
Han har stel operaret ryggen för er som funderar.

Sen for vi förbi coop, skickade iväg lite paket o handlade lite food.

jag har en liten korv som försöker ta sig upp i soffan....
haha så söt han är!:P
På fredag blir de veterinären för andra gången i hans liv :)
passar på att vaccinera han när jag ändå ska dit me Lia.
jaa, hon ska ju dit igen........ Suck !
Hon har fått en svampinfektion eller nå i tassarna.
Blää va less vi är på allt tjorv me henne:(
och vi måste åka hela vägen till Öjebyn.
Finns ju inga vettiga veterinärer i Luleå!

Nu är jag hungrig... mat tack!



O GUUD va ja längtar till masr månad!!!!!!!!!
Har en massa kul inplanerat.. fan va härligt de kommer att bli!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0