aidantaustaa -

i never walk alone

Min fina lilla plura, springer o river bitar från kartongerna som ÄN ligger kvar i hallen...
O Lilo ligger o chillar efter sin frulle!

Måste köpa en ny tygbur, plura har pajjat sin "sovbur" TOTALT..
okej han kommer inte ut men han kan nu sticka ut huvet... han jobbar på sin frihet.



Igår fick jag världens feber.... o nu känner jag mig inte så kry://
Men Jg är också hemma sjuk så de är bara ja o V på jobbet, säkert resten av veckan.
Så de är bara o gilla läget o hålla ut till helgen:P

Sitter o funderar på om jag ska gå eller åka buss till jobbet?..
ojj vilka problem ja har ;P
haha...

(FICK SKJUS av den bästa ♥ )



på tal om ingenting, ja har ju glömt anämla Plura till en massa utställningar..!
ska göra de ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0