aidantaustaa -

-

Uppe me tuppen på min lediga dag, fast ja är ju inte så ledig^^

Igår målade jag våran kläskrubb, vit från en äcklig mintgrön!!!!!
MKT snyggare nu. Sen ska Thomas lägga in nytt golv ihelgen om de hinns me.

Ska iväg till lägenheten nu o jobba lite!
Har två fönster osånt kvar o göra.
Ska försöka hinna båda varven idag så jag kan börja me att städa imorgon.

Jobba hela helgen, yeah!

Va på valpkursen igår, gick väl bra :)
Fick träna en massa stå så jag är nöjd!

dålig bild!!! men han va jätte duktig:)
Fick han o stå SUPER.

Sen kikade vi förbi Sophia & Peder.
Hon kastade ihop en as good semla åt mig ;)
Snackade lite om nästa helg.. HÖHÖ:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0