aidantaustaa -

150911

hejhopp!
Halv ligger i soffan o smälter maten.. Gräddstuvad pyttipanna o ägg(Y)
Ska snart traska till mamma, vänta på att Thomas kommer o lämnar bilen så mor o jag kan fara o handla till imorgon!

Då far vi ju till BYYN ! Underbara Saivo..
VI sticker så fort Bella kommit me Lia! För hon ska ju så klart me !:)
Kommer hem på typ tisdag tror ja.. skönt!

Sen är de inte länge kvar tills man sitter på flyget till Turkiet!:O
Shiit va tiden går fort:)

Ser vekligen fram emot helgen.. chilla i skogen!
träna Lia som bara den!





Bejbis Lia:D

nä nu ska ja mysa söder min boooy.. passa på innan man åker !
O på söndag är de ju min födelsedag... Han gör mig nyfiken me alla paket!
GAAAH ^^

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0