aidantaustaa -

070911

Japp japp!
Idag har man varit o betalat biljetten till TURKIET!:D
KÄNNS SÅ BRAAAA! Nu är de verkligen på gång.. o snaaart sitter man på flyget!
Växlade även in pengar så nu har man turkpengar.


Jobbade idag me, PENGAR PENGAR PENGAR !!!!!!!!!;)
For iväg o körde lite bil mitt i allt, gick bra men de är synd att ja inte har möjlighet att köra hemma så mkt:/
Tur att man är lätt lärd..


Vill att min tattoo ska läka, NUU:D Vill fortsätta o göra klart den!
Är som sagt endast konturer på löven o lite bakrund.
Ja ska lägga upp en bild på den så fort ja is ta en !

O Lia ligger o fiser här brevid mig... Mysig hund man har !
Jag vill ner i gymmet o träna men ja är fortfarande förkyld så de enda ja får nöja mig me är promenader..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0