aidantaustaa -

-

asså man va ju kung på vägarna idag ! he he
De gick super duper bra o köra idag.. * happt face*

På vägen hem stannade jag o köpte lite "garn".. Ja har ju hittat en ny hobbie, Knyta armband.

Kom hem, lunchade me thomas, slappade o myste lite i soffan.
Sen for vi till Storheden me hans mor.
Alltid är de Lia som får hem mest grejjer^
Blev en y-sele från hurtta, reflexhalsband, en fleece filt o ett bilbälte/sele till bil dååråå.. och så klat lite tuggben!

Kom hem, kastade på mig träningskläderna o gick ut på en promenad runt sjön.
Och så klart när man är halvsväg börjar de ösregna^^ Tyyyypiskt, när man väl är hurtig!
Ajjjaa såg ut som en drängt katt när man kom in...

Nu har ja kastat på mig världens tjockaste sockar,
mjukisbyxor o väntar på att karln ska kasta ihop nå mat åt en!

Imorgon måste ja tyvärr gå på möte hos AF..........suck.................
Och sen blir de o brumma lite bil igen .

Ser fram emot fredag.. då händer de grejjer :D:D:D

ByeeByee



Mina knäppa doggis <3 Längtar efter de nya tillskottet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0