aidantaustaa -

Vilken helg?!



I morse var jag o brummade lite bil, de går galant alltså!
Måste bara bättra på pluggandet lite (A)
Sen hämtade Thomas mig i stan, så for vi till Coop o hämtade ut ännu ett paket!
Dock va de han som beställt.. oså råkade jag betsälla me en tröja till Lia men den va för liten så plura får ta den!

På dagen schema står de me stora bokstäver STÄDNING -_-
jag har inte ens packat upp från piteresan än:O

vi ska också ta bort lias "hus" i ställa dit en större byrå så jag kan hämta alla min kläder från mamma.
Så jobbigt o ha kläder utspritt på två ställen:P

Nu måste jag vila lite innan jag drar igång med städningen.
O Lia ska också badas isitt medecin shampoo igen... :P


Halloween


Men jag är så FÖRVIRRAD vilken helg de är man ska klä ut sig?!?!
Vissa säger nu i helgen o andra nästa???????
Hjälp mig...:P haha



Ilördags så for vi o bowlade me Joppi & Andre:))
Jag förlorade så klart.... he he
Sen for vi o kollade lite på ljus showen! Coool som fan :D
Slutade me att vi stod i deras källare o spelade kinect, riktigt skojjjj!





Dålig bild men coolt vare:D


Igår gjorde vi inte mkt, promenerade o tränade.

Ankorna anfaller!

Somnade i soffan;) sen åkte vi till hertsön o handlade åt hans päron.
Stackarna, blivit jätte sjuka nu när dom kommit hem från Turkiet:(
For o hämtade kina mat från Östernspärla..
Sen tog vi världens bästa myskväll! bara dumglodde tv o käkade massa gott!
Eftersom idag är de slut på sånt, de har blivit så mkt skit på sistone..
Nu ska vi äta nyttigt som bara den, inge godis o sånt. MKY träning:D



Dock blir de ju ett undantag under halloween ! NÄR DEN NU ÄR :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0