aidantaustaa -

svävar på moln!

Igår va jag i Öjebyn, sen när Thomas slutade så plockade han upp mig och vi for vidare till ÄLVSBYN!:D
Självklart för o träffa Maria, Mattias o alla pansar grisar på Joystaff! :)))
Vi satt där i timmar o snackade hund!!
Ojjj så charmiga små gulllstaffar dom har:D
Im in love....

De va väldigt nyttigt o hjälpsamt för oss, mest för Thomas för de är han som tvekar lite:)
Men de ser ut som att denna familj får tillökning!
För mig känns de SÅ rätt o bra. Finns inge annat jag hellre vill.
När man fick så bra kontakt med uppfödarna o när de är nära.

Jag kommer börja med utställning och viltspår.
Känns spännade!
Maria skickade även me en halv älgklöv så jag kan kolla om den alls intreserar Lia!

Asså jag svävar på moln av lycka.. Jag känner mig så glad!


Ja vi kom hem rätt sent igår, åkte från älvsbyn kring 23^^
Och så skulle vi ju upp 6! haha
Thomas promenerade me mig till stan, för att jag skulle övningköraaa!
Dubbel lektion hade jag idag, backade, regler, placering osvosv..
Nästa gång blir de som en "uppköring".. Asså vi kommer som lossas att de är en.
Så blir o köra helt självständigt!:D STOLT.

Efter de gick jag till mamma, satt o snackade me sis innan hon for till praktiken.
Tog me båda doggsen så Dixie inte behöver sitta sj hemma:)
Nu ska ja vila sen laga sen lunch o städa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0