aidantaustaa -

SÅ NÖJD!


Igår hittade ja o joppi massa underkläder på rea när vi sprang runt på alla ärenden.
men ides inte prova så sket i de då.
Thomas skjusade in mig till stan när han lunchat klart.
Idag så gick ja raka vägen till H&M och testade 4st B-Hn.
Tre fick följa med mig hem + matchande underdel till iaf 2 av dom:)))
Allt de gick på 170 kr. + att jag köpte ett läppglans!!!!!!!!!
Jag är bra på att fynda;))

Var verkligen i Behov av BH, har en som passar alla andra är för små eller sitter dåligt.
Skönt att dom ÄNTLIGEN börjat få in i större kup stl!

Sen fortsatte jag jakten på detaljer till Thomas halloween outfit!
Hittade nästan allt, men då ringde ja karln o sa att de fanns massa färdiga dräkter( dock inte i de han tänkt).
För hade ja köpt allt jag hittat idag så hade de blivit snordyyyyyrt. Mktmkt billigare att köpa en färdig!
Så vi ska in till stan i eftermiddag om vi hinner.

Tog bussen hem, äckel väder! Hämtade hundarna o prompade hem till mor.
Rotade fram lite grejjer som följe me mig hem. Sen tog ja grisen o traskade hem igen!
Nu ska jag damsuga o sånt kul IGEN... Sånna här ggr är jag sååå glad att dixie inte bor här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0