aidantaustaa -

Pite dagar!


Kom nyligt hem från Piteå!
Har varit på föreläsning/kurs med jobbet, Team vera Omark!
Mysigt värre.. Dock va föreläsaren imorse SÄMST!
Hojj han stod stilla, o pratade i SAMMA tonläge HELA TIDEN!

Igår var de föreläsningar, sen hann vi bada en sväng, fixa oss o ta en äcklig fördrink innan middag!
FETT minus till maten men underhållningen va kul!
2 grabbar o 2 tjejjer sjöng massa rock klassiker o dansade..
Sen spelade ett dåligt band. Så Jenny o jag gick tigigt till rummet.
Man skulle ändå upp 7 för och hinna med frukosten o sen började föreläsningarna 8.15..

De är kanske mkt som låter negativt men vi hade så kul så de väger klart över!
Soft o hänga me mina underbara jobbkamrater! O våra tekniker:))
middags underhållning!

Vera & Henrik:))

Min underbara kusin Jennyy:)


Nu orkar ja inte skriva mer, blir väldigt grötigt o kort men de enda jag tänker på är att få sova.
Har inte sovit nå alls i natt! SÅ trötttttttt.

Tänk att de är fredag! Har inga planer alls för helgen. Inge alkohol iaf!

men godnatt för en stund !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0