aidantaustaa -

klumpeduns!

haha ojoj, ni skulle ha sett mig på jobbet idag alltså!
Klumparnas klumpeduns!!  Min kusin har iaf haft kul åt mig!
Ramlat, tappat saker hela dagen lång^^
jag är ju super klantig alltid men brukar kunna hålla de i styr när jag jobbar, men ikke idag ;)))

Sprang på staden med min mor efter jobbet, systeryster fyller ju år på fredag!
Vi hittade inte de vi planerat men massa annat smått o gott!

Kom hem, så hade gubbfan lämnat allt öppet, glömt o ta på tratten på Lia o lämnat massa framme.
Så klart har hon varit på äventyr! hittade en tom tablett ask o nå jävla tejp i massa bitar...
Men hon skämdes så ojojoj...

nu är jag hungrig så nu måste ja börja me nå mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0