aidantaustaa -

all in tomorrow...

Vilken stress dag alltså!
För de första så har telefonen ringt i ett hela dan....
Fredagar har vi (nästan) endast akuttider, men ändå har vi fyllt dagen..
Vi ska egentligen sluta kring 12-13 men vi gick till efter 15!!
SÅ jag fick stressa för o hinna klart allt innan helg o fort på bussen..
Hem för o hämta Lia sen vidare till vetrinären.
Veterinären på Örnäset var jätte bra!
Dock så går Lia på medecin igen -_-
Nå tabletter mot hennes svampinfektion i tassarna o ett medicin shampoo mot hennes utslag.
Nu hoppas jag de blir bättre...
Hojj VIP kort hos vet snart ellee???!!
De är jobbigt o springa me Lia hela tiden, men allt för min bejbis!


Thomas har redan somnat, jag o lia har varit ute på sista "pissturen". Tidig kväll!
Imorgon blir de all in! eller hur Joppi?!;)))
YEAH...
Ska bara se klart filmen på TV sen nattinatt för min del!

Pusskram hoooes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0