aidantaustaa -

041011

Vaknade ännu en morgon me en tratthund i ansiktet..
Thomas svin sur, för Lia är bra på att ta upp hela HANS sida..^^
Rätt mysigt men hon får ju inte vara i sängen men nu efter operationen
så kräver hon SÅ mkt uppmärksamhet&närhet hela tiden.. :P
Lilla tjejen!


I söndags fick hon en lite paus från tratten o en massa mys!

Sen promenerade ja in till stan för och övningsköra, de går som på räls!
Avklarade rondeller, acceleration o sånt, nästa gång blir de backning utahelvete^^
Jag är bara vääääldigt dålig på att plugga teori
... Not okay !

Igår kväll blev de en promenad till örnäset för o fira Walleman! :D
Åt gotårta o massa gott!!
Annars försökte ja bara sova mig fisk..
JAG VILL TRÄNA
:(

Nu ska ja vila en timme sen hoppa in i duschen o göra mig klar för ännu ett kalas idag!
Thomas gulliga mommo fyller 80år!:D
Så de blir storfirande!


ByeeByee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0