aidantaustaa -

SORRY!

De har varit nå fel på min blogg så jag har inte kunnat se kommentarer fören idag :(

Men den som kommer få hemskickat ett litet smink set är Madde H !:)
Rätt svar är då Lilla rödluvan!


Skyll på Thomas att kortet är dåligt... hade ingen bättre fotograf^^
och har ingen annan bra helbild:)




Ojj de har hänt mkt på senaste!
Bla Fått nya tröjor på jobbet!



I lördags for jag me Bella & Tobbe o kollade på Norbottens vackraste hund.
Sen for vi o valde möbler till deras lägenhet, sånt är alltid skojj:D

Sen for Thomas o jag kollade på Joystaffs valpar!
Speciellt en liten rackare som fångade mitt hjärta, lilla opie<3
Käkade GO middag me far, fjollade upp mambo lite, klippte bort tovor o sånt :)



Igår gick vi en runda o fotade en massa!


Imorse for ja o körde lite bil, imorgon blir de pite för riskutbildning 2(halkbana).

NU är jag trött, ska vila o kolla lite serier.
sen måste jag börja städa.

Have a nice day





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0