aidantaustaa -

Hemmafruarna på Odengatan!

Jag o Joppi är ju de nya hemmafruarna.. (iaf denna vekcan^)
Städar, lagar mat o har sig när gubbarna är och jobbar! HAHA;)

Jag har tokstädat lägenheten.. Nu är de bara för Thomas o stoppa bort de som är kvar på sängen!
Ikväll ska vi städa källaren osv ifall att de blir beerpong o pilkastning:)
Efter jag städat klart så kom min joppi förbi.
Jag fixade hennes hår, för o kolla hur de kommer bli på fredag, hur vi ska göra osv.
Blev jätte bra tycker jag iaf;)
NU är de bara mitt hår kvar!
ska försöka hinna förbi ikväll så hon får testa:))))

Nu sitter jag på edefors o tittar när syster lagar mat, dock har jag hjälpt till lite !
(STOLT) .... hahaha

Nu väntar man bara på MAT, mamma & thomas.

Lia o dixie dampar om ett ben.. KUL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0