aidantaustaa -

Dag 2 – Presentation av dina hund/hundar

Min lilla pansargris heter Lia och är av rasen American staffordshire terrier.

Lia är den mest underbaraste knasigaste varelsen!
haha man kan nästan säga att hon är mig i en hund^

Lia är en otroligt lugn, myyysig, lojal o riktigt busig vovve.
Men även väldigt envis, tjurig o bortskämd!
Hon är inte den mest lättlärda hunden ja träffat men jag har inte haft de svårt o lära in trix o lydnad!

Mat är de bästa som finns, hon äter allt! Men korv måste vara på hennes första plats;)
Hon är så snäll o nyfiken på nya människor! Framförallt barn, ojoj hon blir så glad när hon ser barn!:))
O dom gillar henne!
Men lite vass mot främmande hundar.. framförallt små doggis.
Men hon anpassar sig väldigt snabbt till olika miljöer o hundar!

Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne <3
Hon har gett mig så mkt!

Bilderna är tagna av mig så kopiering är förbjuden!

Älskar dig med hela mitt hjärta<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0