aidantaustaa -

BOOYAAH!

Fan va fiint... Övningskört igår och idag!!
Som belöning för att de gick så bra sp bokade han in riskutb 2, Halkbanaaaa!!
Nu är de inte långt kvar... Körkort here i come! :D:D
I SO HAPPYYYYYY!

Nu måste jag borraa ner huvet i teori boken bara!

Igår hängde ja me lill sis!
Dixie & Lia fick leka av sig me älskade Ozzy,
och gulliga Jenny pimpade Lia me två nya halsband, som blivit för små på Ozzygubben:)
Sen följde Bella me till mig o sen gick vi över till deras lägga!
Tobbe & Bella har ju också blivit Odenbor;))
Stirrade lite när dom rev allt, även Joppi & andre kom o kikade..
Haha oså upptävkte vi att fan vi har ju en vind!:D
Där va de läääskigt.... :O Booooo!


Nu ska jag städa lägenheten igen, urk så jag hatar de här värdret!
När de är blött o äckligt, kommer in så mkt gruuus o BLÄ.
Ska börja me o vika in alla kläder osv..

Wiie fick paketet från ellos igår, TOPPEN!
Innehöll ett påslakanset o två förvaringspallar.


Nä ska ja börja nu, vänta på att Joppi ska vakna så vi kan prompa o sen förbereda för fredage
n!
Kommer bli FETT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0