aidantaustaa -

23-11-11

OJ..... om en månad typ är de JUL?!?!?!
och de är inte ens snö ute :O äckligt o blött!
Jag har börjat fundera lite över julklappar... Men de är svååårt!
Vette fan va mamma ska få, thomas o bella har ja iaf något o gå efter..
Lia blir glad bara hon får ett gris öra.. iså får hon ju en lillebror<3

Jag hade tänkt bara jätte duktig o ta en lååång promenad men FAN heller i de här vädret!
HELL NO....

Har varit på AF o fixat lite, sen gick ja o brummade lite bil.
asså de är inte långt borta nu... Körkortet!
Så nu ska jag koka mig en kopp tee o sätta mig i fåtöljen o plugga plugga plugga!:)
Har en tidplan jag måste följa nu!


(snodd från googel.)

Byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0