aidantaustaa -

Nämen tjeena!

Haha de va ett tag sen vaaaa... !
Man har ju inte riktigt tid o sitta vid dumburken när de är såå fint väder ute..

Jobbat mest på senaste, stekt på stranden, kastat boll,
ta sig nån go kall o så har jag även tattuerat mig igen!^^


Efter första sittningen! skulle gissa på att de är ca 2-3 kvar! =)

Den 15 Juli blir de semester ;) Helgen vettefan va som händer, men sen bär de av mot underbara SAIVOOO!<3
Kanske svänger förbi Kiruna o säger helloo till mina kära flummon!! Men de är inte bestämmt ännu, karln vettni!;P

Sen får man se vad som händer resten av semestern!
Ja ska tydligen iväg på en roadtrip me Lisa o de ;)

Nä nu ska jag gå o dra ut tänder på folk  o göra klart blekskenor !

Hejsvejs... HÖÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0