aidantaustaa -

ny musik..

har suttit i typ över en timme, rensat o fixat ny musik till telefonen(Y)
Glömde alla skivor hemma så sista bilturen hit blev ju finnmix.. yeah!
Hittade ett usb uttag i bilen så nu är hemresan fixad.

Shit va blandad musik stil ja har ^^
Allt från hårdrock till country..
dock inge hipedihop för min del!

Nu tänkte ja live chatta lite me min karl, sen somna till en film:)
Tänkte försöka komma i säng lite tidigare ikväll.

Idag har det inte hänt mkt, ja sov till typ 2-3.. :O
fick plättar till frukost, chillade till tvn.
Åt julmat igen, knatade till grannhuset o snackade om MCs o sånt kul.
KOm fram till att ja o Mia ska starta en egen mcklubb!

asså de händer inte mkt här, framför allt när man är sjuk o inte kan göra nå ute :/
Men ja tror ja ska försöka ta mig ut me skidorna o lia imorgon!
NU VILL JA HEM TILL MIN ÄLSKLING! NUNUNUNU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0