aidantaustaa -

no sleep

jahaa vaknade nyss, kan inte sova!
det gör så jävla ont i halsen, trycker på bröstet o febern är faan hemsk..
jaja what to do what to do.
så klart vaknade min lilla vilde o sprang runt i sovrummet medan ja klädde på mig, typiskt så hann plura pissa under sängen^^



Måste in till jobbet idag o städa. Känns tungt men de är ett måste!

Jag älskar mina små vovvar! Valp tiden är så underbar:D
Anmälde oss till valpkurser på HUndhuset, men såg efteråt att de har ju inga instruktörer än:(((
Så jag måste förtsätta leta vidare, hade ju varit så spännande o gå nå sånt.
Aldrig gjort de me nån av mina hundar! :)


ingen bra bild dock:)

Nä nu har jag en kopp tee som väntar på mig.

Sovgott resten av sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0