aidantaustaa -

miss u

sitter mitt ute i ingenstans, Saivo.
Kändes helt okej o när vi väl va på väg hit men när vi kom fram så njää..
Asså ja ville verkligen fira julen me min älskade, men så blev ju inte fallet då han inte kunde följa:(
Jag gillar o va här, alla kusiner o sånt kommer upp o hälsar på under juletiderna.
Men iår har jag ingen som helst julkänsla, de va inte jul igår. Vi bytte bara paket med varann o åt mat..

Saknar min Thomas så mkt! vill bara hem...
Jag har aldrig längtat hem så mkt som nu!



oså är ja dööösjuk.. URK! Dragit på mig värsta förkylningen nånsin...
Så ont i halsen så ja knappt vill prata, tung o ont ihuvet. Ingen feber dock(Y)

jaja, hade hoppats på träning me lia nu när vi är här, ta henne runt slingan me skidor o drag sele.
men vet inte om ja vågar, blir säkert bara sjukare då:(

Alla barn här älskar Plura^^ hehe
han är så söt!
O ja tror han börjar fatta att de är ute man pissar;))
han är verkligen en jädra buse;)
Alltid på nya äventyr! Testar tugga på allt!
lia är så snäll o duktig me han. Hon hjälper till så mkt!
Min underbara tös<3



Nu har jag verkligen den mest underbaraste lilla familjen som finns!<3
Jag, Thomas, Plura & Lia!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0