aidantaustaa -

froghoppers

yeah ja har faktiskt tagit mig ut idag, till grann huset!

Efter att ha somnat i fotöljen till första ensamen hemma filmen o vaknat upp när tvåan började så kändes de som att ja måste göra något för att timmarna ska gå..
Gick till moster&farbrors hus.
Spelade lite froghoppers me wilmer, mia o farbror!
Haha lite kul;) Wilmer hittade alltid på nya regler så de slutade me att han alltid vann!

Gick tillbaks till tomteskogen o så va de bara dax o börja shotta lite liqueur.
kissan minttu o hjortorn..
Åt lite kex o ost till de, vindruvor o hade riktigt trevligt.

tråkigt nog så går min förkylning inte över, utan nu har jag nog fått öroninflamation också!
SUCK!
jaja.. :P




Längtar tillbaks nå jääävulst. Hade de så underbart me min karl!<3
Saknar han såååååå mkt. fattar inte skit snacket me att man måste va ifrån varandra också.. blaablaablaa..
BULL SHIT, inte så här mkt iaf! Har varit borta flera helger från han. de här va/är bara för mkt!

nu ska ja se nå serie avsnitt sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0