aidantaustaa -

300811 - N Ö R D


Iblad önskar jag att man var en riktig bokmal, en nörd!
De här me teori är as jobbigt... BLÄ BLÄ BLÄ!
Men jag gör de ändå, tar den där j*vla boken o läser, pluggar o skriver..

O idag brist på annat så blev de o plugga .. på me nördbrillsen o in i bokens värld me regler, reaktionssträcka o understyrning!



annars har de inte hänt mkt... skrivit en handlingslista, "WIIE"!
Bara latat mig o kollat tv..
Att ja inte ens tagit mig ut på en promenmad i de fina vädret..
Eller plockat upp mina kläder som ligger överallt i hela sovrummet, typ som om byrån EXPLODERAT!
DÅligt gjort. Men Joppi slutar snart hoppas ja o då blir de en jävla PW!

Nu hoppas ja brillsen gör susen o ja blir en bokmal för en stund!

ByeeByee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0