aidantaustaa -

250811

Löningsdag!
Har än inte hunnit kolla va de blev men en slant borde man ha tjänat in !

Hojj idag är inte formen på topp!
Allt blev svart o huvet snurrade :P Nääästan att man svimmade!
haha gaalet !

Igår, dagen då jag inte gjorde mkt..
Orkade inte ens klä på mig!
Men tog en liten promenad me Joppi till coop iaf ^^
alltid nått!
Planen var att träna och plugga men seriöst jag var allt för trött..
Och de är sååååå ensamt utan grisen !
Men imorgon kommer hon heeeem :D :D

Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så man får sätta sig på flyget till turkland!!!
Ska bli såå underbart... vi måste bara bestämma oss för vilket datum^^

Nä nu ska jag jobba vidare!
ByeeByee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0