aidantaustaa -

180811

Asså idag känner ja verkligen INTE för o jobba.. vill bara gå o lägga mig under täcket igen !!!!
Såååååå otroligt trött och så känner jag inte för att cykla i regnet!:O
jaja Bara o gilla läget! pengar penagar pengar !!!!!

Sitter o tittar på min frukost, inte alls sugen på att äta den.
fil, flingor o banan....
känns tomt här, Lia är hos mamma, Bellbull va hit o snodde henne!
Jag kommer ju seriöst inte överleva utan henne nu när hon nästa vecka far till Öjebyn:(
Bella behöver henne till hennes projekt arbete och hundkurser.

Igår kväll då, tog vi oss en PW i regnet, Mkt mysigt!


Nä nu är de dax att börja göra nå... Hööööörs !

ByeeByee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0