aidantaustaa -

18 nov 2o1o

Sitter i soffan me min underbara nya dator <3 löööööw it ! ;D

Var i luleå igår, underbart!! kunde inte sluta le när ja gick av tåget!
Promenerade hem, hämtade ut min dator, sen chillade ja extremt hemma !
For in till stan, mötte upp Pelleplutt haha^ Strosade runt o brände lite ståålar.
Tog en fika, sen kom samir o räddade pelle, blev en till fika^
Suuuuper trevlig dag :D

the best anton hämtade oss från stan, körde hem pelle sen for vi o hämtade MAX MAT!!!! :D
Chillade lite, snackade skit..
For in till stan igen för att lägga in pengar så ja kunde köpa sex, haha nä spotify premium..
men då hade fan skapen stängt :O Så anton skjusade me till Yara :D
Träffade hennes mammas yyyyyber söta vovve o fick snacka av mig me min yariiis <3

annars har de inte hänt så mkt. jo grattis till sandra gumman till körkortet!!! :)

ja bara jobbar o jobbar.. BTW fått förlängt till mars, de är bra för ja behöver stålarna men ja hatar Kiruna!
men jag överlever nog... håll tummarna o lulebor, kom o hälsa på oftare^

O nu är alla barn samlade.. Dixie har kommit hem=)
jaaa, va mer vill ni idioter veta? ja är nu mera typ väldigt mörkhårig :O
nice !

ja håller på att bli galen, vill tattuera mig nunununununuuuuu !
ääääsch nu får ni en bild BOMB!


nyfrisserad o på väg till boden för att bada !


"underbara" Kiruna .. ( utsikten från 5an på scandic)


Linda o ja på väg att avsluta vårt skift ;)


Jag o Laila at work!


flum jag !


tok hund


hoppande wilmo


rätt bra fokus för att vara tagen me min tefloon!






LInda på våran egna helloween at work ;)


JeAN, Linda o Madjid!:D


Jag !


HAHA bjuda på sig sj!




Leklandet m, Pillo, wilmer o andreas !






Wilmer begravde mig o beslogtog min telefon^^


snö:O


snow


en jävligt toppen onsdag började me bowling me favvoriterna mia, wilmer o andreas..
wilmer vann över mig ! ;/


Och mia har bytt religion, musse.


onsdagen fortsatte me att ja o Falcon satte oss på mommas,
där vi hittade en pierre o en Niklas !





Linda satte sig me oss en sväng när de höll på att tänga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0