aidantaustaa -

Vem snodde min motivation?!

Seriöst.... vem av er snodde den?!
Jag måste städa, plugga, träna Lia o tvätta hundarna!
men jag is inte.. vill bara lägga mig o flotta.

Den kanske dyker upp på nån timme?
Ska ändå bara tvätta o köra lite bil imorgon, gör inget om man är lite trött då!

Plura har vairt me Bella idag:)
Han har haft super kul!
Busat som bara den me Cato, Dixie är ju inte alls förtjust i han^

O nyss fick han busa me Wilma:)
Så bra att han får uppleva många nya miljöer, folk o hundar tidigt!
Eftersom han ska ställas ut o där kommer de finnas folk o hundar.
Tränat lite inkallning,tass(stående) o ligg på han. Snart sitter de klockrent!
INGE SITT, inget nödvändigt komando!
Tur att vi alla har rätt till egna åsikter^

Nä ska leta fram den där motivationen!
Rastlös men orkeslös..

Kommentarer
Postat av: Maija

Sitt är fan sämst, JAAA! :D

Så fort man ens går i närheten av en godis så gör de ju automatiskt sen i resten av sitt liv.

Sitter alltså hehe :) Skitjobbigt när man vill träna in nåt där de står, då måst de upp först och blääk :)

2012-01-04 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0