aidantaustaa -

Sista januari

Januari är redan över... Shit vad tiden går fort, FÖR fort!

ikväll måste ja plugga lite.. men ja är så trött och hungrig.
Gybben jobbar över igen.. dock har jag också haft långa dagar nu sensate veckorna..
väldigt bra för ekonomin men trist man hinner inte göra annat än sova tms på veckorna:P
Jag ska försöka få hit nån som vill hålla mig sällskap i pluggandet!

typ -20 ute... De biter i ansiktet på en, typ en rejäl brain freeze!
Jag som tänkte ta ett varv runt sjön me Natta.
Mhmm yeah rigth!

Nä nu skriker min mage efter mat!


Puss&kram♥


Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Tänk här då :/ Chi'sen har fått täcken ^^

2012-01-31 @ 19:28:11
URL: http://Chiruna.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0