aidantaustaa -

klapp på axeln!

Guuud så duktig jag har varit nu!
Gick ner till gymmer o körde en timme:)
En heeel timme!
Nu känns de i kroppen att den arbetat.. Sköönt.


Ska hoppa in i duschen o sen laga lite mat!
Hade glömt att jag redan tagit fram hampis när ja ringde mami och bad hon skicka med bella en matlåda av deras rester ;) hehe
Men då har jag goooo lunch imorgon ist!!!!!!!!!!!

och jo, Glaaada nyheter!
Jag o Plura fick en plats på valpkursen som börjar nästa måndag!!!
SUPER GLAD! Ska blir så roligt...
Och så ska jag o bella börja fara på valpsim me han!


Weekends och resor som planeras för fullt!
Har så mkt att se fram emot så ojoj..
Skönt att lite saker börjar ljusna upp lite.

Bara de där satans körkortet som suger alla mina pengar=O

Blää, men snart.... SÅ Snart!

Och så har jag haft en suuuper härlig o lugn helg.

Städat, tvättat, tränat & varit på storheden o handlat allt vettigt.

hehe bla en hel påse me tuggben och leksaker till doggsen.

Sen kom moster o kusin över me mami i söndags och shoppade lite av de som ska säljas!
Lite mindre o lägga ut på tradera... Skönt.

Började lägga ut där igår kväll så kom sent i säng:/
Ta gärna och kolla in, MIXANDSTAFF heter jag där.

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2861104

Vissa saker går ut ikväll efter 21..

 


Nä nu väntar en varm dusch mig ;))
Byee!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0