aidantaustaa -

jag just nu...

*GÄÄÄÄÄÄÄSP*

Drack just upp min kaffeliknade grejj =O
hehe köpte nå caputccino greeejs igår o de smakade ju inte kaffe så hehe klart de va gött!
Nu ska ja äta frulle o sen gå till jobbet!

HAVE A NICE DAY


 

Igår efter jag slutat mötte jag upp mamma oså tog vi bussen till mig!

Thomas hade börjat me maten, o vi bjöd även Bella & Tobbe över på middag!

Sen gjorde jag capuccin?! haha

Gick ner i källaren o började med sopsäckarna med kläder, skor o väskor...
Joppii kom även över som hjälp! BEHÖVLIGT^

Igår hann vi fota skor, väskor o bälten.

Idag ska vi börja me kldäerna...

Lite ligger ute på fejjan nu, men allt åker nog på Tradera sen!


SÅ SÖT!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0