aidantaustaa -

04 dec 2o1o

ja godmorgon!!
haha ja hade aldrig vaknat om jag inte hade börjat 13 idag:O
sitter här i soffan, inrullad i täcket än.. ska snart börja sminka mig måste bara vakna till lite!
Ska försöka hitta nå o äta innan också.

MIn kväll igår var faktiskt OK, började me att fixa o trixa till julborden, sen hade man hand om de.
efter tio hoppade ja ner till entren.. haha shit där hade man kul^^ vakterna är ju helt sjukt roliga :D
dock inge folk alls typ igår:O Men idag blir de mkt, över 260(?) bokat julbord, sen båda våningarna öppna!
Ska bli skönt o sitta i entren ikväll igen=) hoppas bara de är nå roliga vaktnissar som jobbar=D

O ja har ingen hund o gå ut me :O Min underbara kusin milloow var o snodde henne igår=)
skönt så slipper hon sitta här sj =)

nä nu kanske dax o måla dit sitt pokerface? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0